Jamenvisst!..

då var det äntligen dags med helg igen! o denna ska bli sååå mysig, trots allt hemska plugg som ligger framför mig. På torsdag är det dags för helvetets tentan i näringslära, den kommer ikke så nicke vara roliga.. Men pluggandet går väl helt OK ändå. Har varit hos min mormor och morfar inatt och pluggade med moffi både i för- och eftermiddags. Har ändp fått in en del trots att det inte är mycket man inte riktigt förstår och väldigt mycket man inte har fått in än så länge. Trots det är jag ändå ganska nöjd.. Det är viktigt att vara positiv, eller hur?

Ja, då till helgen. Ikväll blir det mys med mamma, pappa och lillbro. kanske en film, men mycket möjligt IDOL. Lite Pizza, chippe och dippe på det så blir det kanon kväll efter dagens plugg! Det förtjänar jag verkligen, eller hur Morfar? som är liiite stolt över mig, haha! "jag hade aldrig fått in allt det här i huvudet"..(Kristensson, Ingemar 2008-10-17).. Haha, lite rubbad av skolan att tillochmed skriva in referenser på ens morfar.

På lördagsmorgonen ska jag få ett skypesamtal från Australien!, lille hjärtat ska ringa mig och vi ska mysa med varandras röster? haha, låter fan sjukt... men vad ska man göra liksom? Hoppas han har kollat upp om Thailandresan.. !! Efter det kommer jag säkerligen vara trött då han kommer ringa runt 7 på morgonen så då blir det lite mer sömn och sen upp och klä på sig för att gå på stora kusinens 5 års kalas :). Där kommer man väl vara till ungefär 5 och sen blir det hem och göra sig iordning för att träffa Sandra och Linda.

Kl19,00. Blir nog ett glas först och sen middag med flickorna! Efter det kan det nog bli ett och annat glas till och sen blir det väl hemfärd eller något för att plugga lite innan träningen kl 15,30 på söndagen! Det är hårt nu, tre dagar i veckan och med styrketräning på söndagar och torsdagar. Så jag kommer inte vara bakfull och dessutom kommer det inte ge så mycket som jag vill..

Glömde berätta igår när vi tränade i Hugohallen så frågade jag Rolle om man fick önska vad vi skulle ha för delar av kroppen som vi skulle styrketräna med. Det fick bli Rumpa, lår och mage framförallt enligt oss! :)

Så se upp nu, snart kommer sexpacket.. skratta bäst som skrattar sist ;)

  • Loveyou Linda, så glad att jag har dig som min bästavän! Ställer alltid upp för mig!<3<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Detsamma hjärtat!!! Love you too!! (L)

2008-10-21 @ 17:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0