HELGEN som gått..

Fredagen spenderades hemma med mamma o lillebror, med godis, pizza och idol :) mkt fint!!
lördagen startade jag plugga på morgonen till tentan på onsdag - motionsprogram. Ska nog testa det på mina tjejer på fotbollen idag eftersom målgruppen är dem :) haha, får se hur det går. kan inte ens mitt program än.

Efter plugget åkte jag till Ystad och lånade en bok till arbetet vet inte om det räcker men. När jag hade gjort det stack jag ner på stan där de hade bröstcancer galan och träffade på mammi och misse där nere. inhandlade lite smått och gått och lyssnade på sofia alven - som var jätteduktig. Jag stack hem till mormor och morfar efter stan och åt lite gott och pluggade lite til. Det tar tid att fixa motionsprogrammet eftersom man ska veta hur lång tid och vad man ska göra hela tiden under de fem olika låtarna. Sen är låtarna olika uppbyggda också. aja, jag tror det är ganska bra nu. Min morfar tog boken jag lånade och ska få tillbaka den imorgon eftersom han skulle läsa ut den igår, haha. sjukt.

När jag varit hos dem ett tag stack jag på min ansiktsbehandling, som var jäkligt skön. Sen var det dags att träffa Sara igen efter flera flera månader. vilket var helt underbart roligt :) efter en middag med hennes föräldrar och lite mys stack vi över till jenny där vi kollade på film - silk (riktigt kass film) och käkade godis så att vi sprack. Där var även Lizza och Carro vilket var väldigt trevligt och blev som en liten reunion, snackade lite gamla minnen o så ;)

Efter det körde jag till Emma och träffade massa otroligt söta människor på hennes öja förfest. Jättetrevligt sen körde jag dessa människor till Öja och fick en liten slant för besväret vilket var gott som tusan!

Söndag - Andrew ringde och vi hde ett väldigt mysigt samtal. :) iiih, jag tycker om honom så mkt. Men det är rätt jobbigt att vi inte kan träffas, man vill ju ändå veta hur det är då. Vet ju inte als hur det är att träffa honom i riktiga världen, men tror inte det är några större problem,haha. Hoppas man kommer underfund med vad man ska göra nu.. försöka eller inte?

HEJHEJ - LYCKA TILL MADDE PÅ TENTA PÅ ONSDAG! Me and my LOVE - SARA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0