dagen innan, doppare... FÖDELSEDAGEN!

Imorgon blir jag laglig i USA! JAG blir hela 21 år!

den 9 oktober 20.44 för 21 år sedan föddes jag på Ystads BB. Mina föräldrar vara förstagångsföräldrar och var såklart väldigt lyckliga..

efter detta kallades jag maddicken av pappa och var en väldigt glad och gosig tös. Efter tre år kom min första syster, Mikaela och efter det trappades på med Michelle och Sebastian, vilka jag älskar högt!!


Nu spelar vi alla fotboll tillsammans i Köpingebro IF, eller jag Sebastian spelar i sitt eget lag av naturliga skäl. haha!

Grattis till mig imorgon! <3 (Madeleine, Maddicken, Madde, Maddish, Maddeklen, Maddos(h), Midde, Länan, Maddekladde, Maddepadde, Slidberg mm... )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Slidberg HAHAH! stämmer bra osså

2009-11-13 @ 14:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0