Josefine Rydle <3

Du är världens snällaste och sötaste unge! Jag blir så glad över att se dig, du lyser upp min tillvaro!! Du hjälper mig när jag behöver råd trots att du fortfarande är så liten, mitt lilla barn!!! ooooh, du är så gullig!!! världens duktigaste tjej på fotboll och världens snällaste och gulligaste barn/kompis.  världens stoltaste mammi! <3

PUSS PÅ DIG SNUTTT



/
allt är så jobbigt för tillfället. Orkar inte, vill bara vara frisk och veta allt är bra med mig och sen vill jag träffa andrew. skolan kan jag jobba med och det samma gäller fotbollen men när man inte mår bra fysiskt eller psykiskt funkar fan ingenting. Linn och Jenny ni är helt underbara! Linda du är  verkligen min bästa vän och solstråle! Tack för att du finns! o snälla gud, låt det inte vara det jag hela tiden tänker på...


Peace! give me hope,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0