jag förstår inte det?

Skolan är värre än värst för tillfället. Jag har tre inlämningar som är ganska stora på ca 3-5 sidor plus seminarium och laborationer. Men sen tillkommer en stor salstenta i fördjupad träningsfysiologi (som jag förövrigt inte förstår ett skit av) och sen en fin fin vetenskaplig B-uppsats på 10-12 sidor och så en fysiologi tillämpningsuppgift. Tack och hej till det jullovet!

Jag är totalt sönderstressad och vet inte riktigt i vilken ända jag ska börja och hur vi ska ta oss fram till ett resultat och jag kan verkligen inte fatta att vi ska klara av detta.

till helgen är det iallafall dags för årets andra cup och med ett lite svagare lag och bättre motstånd ser det rätt tufft ut, men vi ska kämpa. visst ska vi det!

köpingebro if,
dam är inget lag som bara ger upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0