Idag kändes det som om jag ville...

försvinna!


Jag var helt försörd imorse när jag gick in och läste Andrews mail till mig. Han berättade vad han kände och att det inte var rätt tid i hans liv just nu, men vem vet. Jag kanske inte står och väntar på honom nästa år. Jag förstår inte riktigt hur han tänker då han var kär i mig innan jag ens visste vem han var. Skumt som fan och jävligt hårt och jobbigt för mig då jag har gått och hoppats i en månad ungefär att vi skulle hitta en utväg till allt. Men nu får vi se vad som händer till sommaren om jag väljer att gå tillbaka. Vi får se vad vi känner för varandra.

Tack till Linn, Linda, Petra och Jenny för den underbara omtanken! <3 det är verkligen helt underbart att ha vänner som er!

Nu får vi se vad som händer och jag ska försöka fokusera på mig själv och mitt eget liv nu! Jag ska inte låta någon tycka ner mig enligt mattias ständiga förståndsprat med mig, helt underbara mattias! dessutom har vi jättemycket i skolan nu, så det är iallafall skönt att han någonting att göra men guuuud så trist och svårt det är! vi kommer ingenvart med skiten asså!

hela helgen har varit stressad, sjukligt och riktigt trist förrutom hemresan från cupen med matilda och emelie :) det var riktigt skoj faktiskt. Denna veckan får bli en kurerande vecka och massa kärlek från jenny och linn vilket gör mig gott!! hoppas på att komma igång med lite projekt nästa vecka så vi får lite arbeten undanstökande. så att man kan få en fridefull jul tillsammans med släkt och vänner. dock har jag ingen aning om vad jag ska göra på nyår och det är riktigt tråkigt. känner mig så ensam.

give me hope, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0