början till d bättre?..

Nu har det gått fem dagar sen jag sist hörde av honom, fem dagar.. vi kom överens om att vi skulle känna hur vi ville ha det denna veckan och jag ska fan inte ge mig. vi får se om han ringer "as usual" på söndag som han brukar säga. Vet inte riktigt vad jag ska säga för har faktiskt mått bättre den här veckan när vi snackade om det. "break up?" förövrigt är vi inte tillsammans så det finns ingenting att göra slut på men, ja.. lite mer space to me.. Jag vet ju var jag har honom nu och det blir väl som nu då, en gång i veckan med samtal med honom fram till juni, känns det normalt?

Vi får som sagt se hur det går..

skolan har varit jobbig nu i tre veckor och jag hoppas att denna kurs snabbt ska gå över, men men men det är stora saker som ska göras och massvis med nerlagt arbete. vi får se hur det går, men visst ska man väl klara av det med.. Nu ska man bara få tillbaka godkända prylar som näringslära, motionsprogram, pardans och friluftlivsarbete.

Imorgon är det cup, vilket jag ser fram emot enormt. vi ska möta tomelilla * 2, hasslarp, wollsjö, bw90 i vår grupp och eftersom det bara finns en grupp så får vi satsa på att bli gruppetta och vinna cupen!:) efter det blir det kanske lite fest med emma lundquist och hennes aija napa kompisar från båstad som har kommit ner. vilket hade varit skoj, men vi får se hur jag känner mig! Borde bli riktigt full och inte låta andrew vara i mina tankar hela tiden.



(det blir kanske fest nästa lördag hos jenny, inflyttningsfest, vi får se.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0