Kevin är Sveriges nya idol!

Veckan har varit stressfull!!


Jag har fått det mesta klart men samtidigt är det så mycket som kvarstår. fick iallafall tillbaka testresultaten från doktor och det var mer än till belåtenhet!! så skönt att få reda på att man inte har det man fasar för mest. däremot kan det inte sluta klia och jag har en konstig smak i munnen. men kroppen är så sjukt stressad för tillället och jag hopppas mer än någonsin att jag ska klara av tentan på fredag. ska verkligen verkligen ge allt. den är såååå svår och jag sitter som ett fån när jag läser dem!!

idag blev det idolfinalen med ma & pa plus lite studering av fysiologin. imorgon ska jag plugga o sen ska jag kolla på michelle när hennes luciatåg skänker ljus i mörkret i kyrkan.. på söndag ska jag på julkonsert med jennys kyrka.. dt ska faktiskt bli skoj. sen ska jag sova hos linda, vilket var evigheter sen.. på måndag blir sista plugget med linn och sen full gång med fokusering till tentan!

idag träffade jag även josse som jag inte har umgåtts med på år och dagar känns det som, men hon mådde bra och snackade i sönder mig o linn, haha.. men det var skoj och trevligt att få höra om ett händelefullt liv medans mitt eget är så koncentrerat och insnöat på skolan.. usch!! fick även intagningsbeskedet till psykologi och lund nu i veckan.. och såg att jag kommer missa mycket när jag är skottland. men det får jag ta nu. nu är det bara fördjupad träningsfysiologi i hjärnan!!!!!


festa gärnet ikväll kevin det är du värd och det hoppas verkligen jag att jag själv kan unna mig nästa fredag när jag klarar tentan! eller vad var det vi sa? positiva tankar, positiva tankar!!!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

POSITIVA TANKAR ska genomsyra din hjärna hela veckan!!! Så ska du se att de nog går bra :) Love you!!!

2008-12-15 @ 10:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0