idag är första..





.. gången jag varit hemma sen i måndagsmorse och där emellan har jag bott hos mimmi och morfar hela veckan. varför jag bott där? - de är helt underbara, det är mysigt och det är mycket lugnare. dessutom har jag varit förkyld hela veckan och när jag kom hem i onsdes så vände jag i dörren då mamma sa att min lillebror hade fått maginfluensa. imorse hörde jag nästa syskon spy och än har jag inte snackat med henne men min andra syster var med henne på festen och hon hade varit väldigt full så det är nog en kraftig bakfylla!

i veckan har vi blivit klara med det mesta i b-uppsatsen vilket känns helt underbart. nu i helgen håller vi på med artikelgranskningen som är en artikel på femton sidor på engelska som vi ska analysera och förstå oss på. riktigt riktigt svårt!!

dessutom har jag gjort det hemska testet hos doktorn och jag hoppas innerligt att det inte ska vara något fel på mig. just nu känner jag mig rätt sjuk eftersom förkylningen sitter i hela kroppen inkl huvudet. men det känns ändå skönt att ha gjort testet och det är helt underbart hur många som har varit stöttande och vilka nya kontakter angående detta som har bildats. får reda på resultatet på onsdag vilket kommer vara hemskt vilket som men som kommer göra mig förhoppningsvis lugnare. o gode gud det hoppas jag verkligen!


igår var det lundamiddag och bio med sandra pattersson :P i hennes nyinköpta bil. vilket var väldigt uppskattat och trevligt!


jag tänker fortfarande på andrew, det är jobbigt men vardagen går hela tiden framåt och tiden läker väl alla sår?


vi ses,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0